Lansare ICO2018-09-13T13:12:58+00:00

Lansare ICO

Dezvoltare criptomonede, walleturi, blockchain, exchange, video-uri animate, promovare specializata pentru aceasta nisa.

0
Proiecte WordPress
0
Proiecte PHP
0
Proiecte Laravel
Lansare ICO 2018

Preambul de lansare ICO

Inainte de a vorbi de serviciul nostru special de lansare ICO sau Initial Coin Offering, haide sa povestim putin despre Virtual Coins sau monedele virtuale sau criptomonede, despre care suntem convinsi ca ai mai auzit, poate insa nu de la profesionisti.

Asadar, ce este o criptomoneda?

Criptomoneda sau CryptoCurrency e o moneda digitala, nebancara, folosita pentru tot felul de tranzactii, de la cumparare produse si servicii, la proprietati imobiliare. Cateva exemple ar fi Bitcoin, Ethereum, Ripple, Neo sau Litecoin.
Acest tip de moneda foloseste criptografia si este adesea confundata cu moneda electronica. Cea din urma e varianta electronica a bancnotelor si monedelor si se poate stoca pe un device de plata electronic. Se folosese pentru plati cu valoare mica, in vreme ce criptomoneda este destinata platilor cu valoare ridicata. Criptomoneda sta doar in portofele electronice si se poate utiliza doar pentru anumite tipuri de tranzactie. E important de mentionat ca tranzactiile in cryptocurrency sunt securizate prin criptografiere intre portofele virtuale. Adica, daca vrei sa transferi cuiva 3 Bitcoini din buzunarul tau virtual in al lui, tranzactia e criptata cu o cheie privata, alfanumerica (si lunga cat o zi de post), care impiedica alterarea sau modificarea ei. O cheie criptografica e facuta dintr-un algoritm care implica doua chei individuale, una secreta si una publica, amandoua legate de algoritm. Pe scurt, nu e nimic mai sigur decat o tranzactie in criptomonede. Nici macar marile tranzactii intre corporatii, semnate, parafate si para semnate de cinci echipe de avocati si trei bancheri. Efortul e minim si satifactia garantata. Potrivit ultimelor studii, zilnic se lanseaza pe piata in jur de 10 monede noi si investitia intr-o criptomoneda aduce un randament mai mare decat investitia intr-una digitala. Ceva de luat in considerare cand ulterior, te vei gandi la o lansare ICO ca idee de business.
Poti cumpara o criptomoneda sau o poti obtine prin minerit (mining). Dar nu de unul singur. Participantii se numesc „mineri”. Ei verifica, dateaza si share-uiesc tranzactiile intr-o baza de date publica, numita blokchain (lant de blocuri), unde se colecteaza tate datele si se conecteaza punctele de tranzactie. Atentie! Nu oricine poate face mining. Aceasta operatiune e deosebit de laborioasa si implica nu doar o conexiune buna la Internet si un computer performant ci multi algoritmi, generati de mai multi mineri. Acestia combina puterea lor de procesare pentru a genera algoritmii care produc criptomonedele.

Mai precis, care sunt avantajele utilizarii unei criptomonede?

Criptomoneda e ceva cu totul special. Nu tine de o banca centrala, ca o moneda obisnuita. Spre deosebire de sora ei mai putin inovativa, criptomoneda poate crea oricand o copie de rezerva criptata. Prin urmare, nu va indrazni nimeni sa o fure, deoarece nu are ce face cu ea ulterior.
Inca o veste buna, ar fi ca datele personale ale celor implicati in tranzactii sunt ascunse. Hotii din lumea virtuala nu le pot afla. Daca in cazul monedelor, un card bancar sau banii de care dispui prin online banking sunt expusi in fata clonatorilor de carduri sau a hackerilor, ei bine, criptomoneda e complet ferita de asemenea primejdii.
Cand faci o plata in crypto valuta, datele tale personale nu sunt asociate cu tranzactia. Poti face oricate transferuri, de oriunde in lume si nu trebuie sa astepti pana a doua zi ca acestea sa se valideze si contul sa se umple. Nu exista absolut nicio limita de suma pentru transferuri si comisioanele sunt variabile. De asemenea, valoarea unei cripto monede poate creste spectaculos de la o zi la alta.

Proof-of-work si Proof-of-Stake, parte din ICO

Nu putem trece inca la discutii despre lansare ICO pana nu mai lamurim inca un aspect. Sau doua. Probabil ai auzit deja, intr-o propozitie despre Bitcoin si termenul de „Proof-Of-Work” („dovada de lucru”) sau POW. Este un protocol de securitate folosit de Bitcoin si Ethereum, pe baza de algoritmi de hashing (calcule matematice). Protocolul a fost creat pentru a impiedica atacurile cibernetice sau abuzurile de tip spam, pe o retea sau un serviciu electronic.
Un asemenea sistem solicita, inainte de a trimite orice mesaj pe retea, rezolvarea unei probleme matematice care implica puterea unui computer. Si asta pentru a descuraja un potential atacator care incearca sa genereze spam in retea, trimitand o sumedenie de mesaje. El nu are puterea necesara de calcul pentru afinaliza atacul. Pur si simplu, acesta este „starpit din fasa” sau blocat pe parcurs. Proof of Stake (POS- „dovada participarii”) este un alt algoritm de securizare a tranzactiilor de monede virtuale, care functioneaza un pic diferit dar este la fel de eficient. Aici un algoritm alege nodurile de mineri, in functie de cate monede detine fiecare miner in parte. Cei care detin multe monede, au sanse ridicate de a fi alesi sa adauge noi noduri la un blockchain puternic si sa revendice o moneda noua.

Lansare ICO

Ce inseamna de fapt o lansare ICO?

De mai bine de un an, ofertele initiale de monede (ICO-urile) reprezinta cea mai noua tendinta de finantare a start-up-urilor. Peste 3,4 miliarde de dolari au fost investiti in 211 ICO-uri lansate cu succes in 2017.
Ofertele ICO sau token-urile, sunt folosite pentru stranferea de fonduri in vederea infiiintarii unei noi companii, prin intermediul ofertelor publice initiale. Adica, in loc sa le acorzi investitorilor actiuni la noua companie, ofertele ICO acorda investitorilor tokenuri in criptomonede. Aceste token-uri pot fi comercializate sau utilizate pentru a cumpara ceva de la companie sau pot garanta accesul la o platforma anume. Procesul de lansare ICO se face in 3 etape. Investitotii au ocazia sa achizitioneze criptomonede pentru a atinge doua praguri de capitalizare numite „Softcap” si „Hardcap”. Softcap-ul este primul prag de capital. Acesta este usor de atins aproape la orice lansare ICO. Greutatile apar la al doilea prag, Hardcap, pragul total de capitalizare, pe care o companie trebuie sa il acumuleze pentru criptomoneda ce urmeaza a fi lansata. Pe scurt, nu ai Hardcap, nu ai lansare ICO. Dar sa revenim la prima etapa de lansare ICO numita „Private Sale” sau vanzarea privata. Aici si acum, mai multi investitori si mari jucatori poarta discutii cu cei care au creat criptomoneda si eventual, investesc in aceasta. Etapa a doua sau „Pre-Sale” (Pre-Vanzare) o reprezinta momentul cand oricine de pe piata (chiar si tu, evident) isi poate rezerva un numar de criptomonede, dupa ce semneaza un contract. Atentie insa, nu fiecare lansare ICO e cu rezervare! A treia etapa de lansare ICO este cea de „Crowdsale” (Vanzare in Masa), in care absolut oricine poate cumpara noua moneda digitala. Aici putem sa discutam propriu- zis de lansare ICO. Se spune ca in etapa de Crowdsale, Ethereum s-a epuizat in mai putin de un minut.
Cei care au investit Bitcoins in moneda, au primit imediat noua moneda, in schimbul celei vechi. Cand se lanseaza o moneda, ea nu este automat listata la bursa. Trebuie mai intai verificata evolutia ei, trebuie validata de specialisti si odata ce valoarea ei atinge o anume constanta, aceasta isi face apoi aparitia pe piata, inclusiv in magazine de tip „exchange”, alaturi de valuta traditionala. Lansarea ICO poate fi o afacere foarte profitabila, un mod inteligent de a investi in criptomonede. Cel mai bun exemplu il constituie moneda ethereum, care la lansare valora doar 0,314 dolari, pentru ca 2 ani mai tarziu creasca cu 314.000%. Calculul il faci singur.

De ce sa apelezi la noi pentru o lansare ICO?

Cu noi, ai avantaje clare si servicii complete
Iti oferim tot ce presupune o lansare ICO, de la portofelul virtual la website, moneda,platforma, promovare, infiintare firma in UK si SUA si bonus, un film animat de prezentare, pentru o lansare ICO cat mai atragatoare.
Dar sa le luam pe rand.

  • Incepem cu moneda, fara de care nici nu purem concepe demersul de lansare ICO. O cream si dezvoltam impreuna, parcurgand traseul pe care l-am povestit mai sus.
  • Orice criptomoneda are nevoie de un portofel electronic, care sa pastreze informatiile specifice si cu ajutorul caruia sa poata fi facute tranzactiile.

Un portofel Bitcoin, de exemplu, este versiunea virtuala al unui cont bancar, dar propriu-zis, poate fi o aplicatie care ia diverse forme. In portofelul digital se socheaza parola de care ai nevoie pentru a accesa adresa Bitcoin. E practic, drumul spre criptomoneda.
Cum nici in viata de zi cu zi nu exista un singur tip de portofel, acesta fiind un obiect a carui diversitate cuprinde milioane de forme si culori, asa si in lumea virtuala, iti poti alege un portofel pe masura nevoilor tale, pe care sa il personalizezi in functie de nevoi, de telefonul sau laptopul pe care il vei folosi si desigur, de sistemul de operare al device-ului tau. Portofelul nostru virtual e compatibil cu sisteme de operare precum Windows, Mac, Raspberry si Android si apare desigur si in varianta pentru mobil.

  • Oferta noastra de lansare ICO cuprinde infiintarea unei firme in UK si SUA, cu toate documentele necesare din punct de vedere legislatv.
  • Site-ul web pe care il vom crea special pentru lansare ICO are o structura complexa si este executat la cele mai inalte standarde de securitate, pentru un asemenea tip de proiect. Toate datele sensibile vor si in deplina siguranta, maiceva ca la banca.
  • Urmeaza etapa de promovare, cruciala in procesul de lansare ICO. Pentru ca aceasta moneda sa aiba succes pe piata, vom pune in miscare mecanisme complexe, eficiente din punct de vedere marketing.
    Acestea fiind spuse, te asteptam sa discutam despre o lansare ICO de succes.
vezi toate serviciile

Tehnologii folosite

Stabileste o intalnire cu un specialist !

contacteaza-ne